Laatste weekend

27 november 2022 - Addis Abeba, Ethiopië

Het is bijna afgelopen. Na dit weekend nog drie dagen op kantoor en dan zit het er op. Mijn opvolger is gisteren aangekomen, dus die mag het vanaf 1 december overnemen. Dat is heel fijn, want dat betekent dat ik het team met een gerust hart kan achterlaten. Alhoewel er ook nog best wat werk gedaan moet worden, ik heb voor mijn gevoel minder kunnen doen dan ik had gewild, maar verandering is ook hier lastig… Dus dat is aan de nieuwe directeur!

Nog een paar foto’s van eerder, serieuze koffietafel, serieuze man en serieuze dans (in de filmpjes). Gisteren naar twee kunstgaleries geweest, en naar het Science Museum. Modern gebouw maar de expositie was meer een plek waar (Chinese?) bedrijven zich presenteren. Wel een robot in traditionele kleding. En ook hier natuurlijk weer koffie. Dat blijft toch wel een geweldige traditie!

Dit is dan ook meteen de laatste vlog. Na drie Cordaid landen als landendirecteur ga ik vanaf januari in Rotterdam werken. Ook spannend, maar toch minder exotisch… Dus geen foto’s en verhalen. Wie weet, over een aantal jaar weer?

1. Maria van Waveren:
    29 november 2022
    Mooie laatste fotos en goede reis terug,